pondělí 7. října 2013

Můj styl 1

Ahoj,
dneska jsem zde se článkem o mém stylu, o tom, co mám v módě ráda, miluju je, nosím je. A jelikož by to bylo strašně dlouhý, rozhodla jsem se to rozdělit na dva díly. Ten dnešní bude taková "teorie". budu hodně popisovat a ukazovat vám to na obrázcích z polyvoru. Ve středu pak uvidíte můj styl v praxi.

tak jdeme na to :)
Obecně
  Má ráda něco mezi elegancí a rockerským stylem, plus to vše říznuté army stylem. Ráda to míchám a slepuju k sobě, protože o tom móda přeci je. Aby probudila v člověku hravost, chuť experimentovat a radost.

Trička, halenky atd.

Trička používám skoro denně. Mám ráda, když jsou jednoduché, bez dětských potisků. Strašně mě fascinuje, když je na triku krajka, kanýrek nebo zdobený límec.

 
 
 

Kalhoty

 Nejspokojenější jsem v úzkých rourách. Přiznám, že se v tomhle ohledu držím v klasických a trošku přízemních brvách (černá, hnědá, maskáčová zelená). Z těch výrazných je to sytě červená. Miluju, když je na nich nějaký výrazný prvek, zdobení. Přijde mi to cool, originální, jako fajn zpestření. A naopak mám naprostou alergii na klasické modré džíny a bílé kalhoty.
 
 
 
 

Šaty

 Tak před dvěma lety byste se mohli snažit sebevíc, ale šaty bych si na sebe nevzala. Teď se to obrátilo a já se jich nemůžu nabažit.
 
 
 

Sukně, kraťasy

To co se šaty jsem měla i se sukněmi. Přišla jsem si v nich moc holčičí a tuhle stránku jsem se v sobě snažila potlačit. Nyní už, ale vím, že to je vlastně super pocit.
 
 
 
 

Saka, kabáty, bundy

Hned narovinu se přiznám, že bundy nesnáším. Nosím jen koženku, parku a bundu na lyžování. Jinak se bundám vyhýbám, jako čert kříži. S čím, ale sympatizuji jsou kabáty a saka. Víc se ke mně hodí, víc mě baví.
 
 
 

Boty, šperky, klobouky, kabelky

Boty jsou krásné, obzvlášť ty na podpatku. Zálibu jsem našla zvlášť v těch kotníčkových. Šperky mám ráda. Bižuterie je má velká kamarádka. Akorát mě mrzí, že jsem se kvůli problémům s ušima musela vzdát náušnic. Kabelky jsou láska dívek, ale šampiónem mého srdce jsou klobouky. Už jich doma začínám mít pěknou sbírku.
 




 


 









Tak pro dnešek je to vše. S dalším dílem se na vás budu těšit ve středu.

XOXO
 
Charlie

Žádné komentáře:

Okomentovat