sobota 21. září 2013

Těšímě, Charlie F.

   Ahoj,
já jsem Charlie F. Praštěná šestnáctiletá holka, která touží život žít naplno. Se všemi krásami i starostmi. A odlišit se od ostatních něčím originálním. Barvou vlasů, názory, stylem oblékání. Čímkoliv. Zapsat se do dějin, udělat něco výjimečného.

  Ostatní o mně mluví jako o namyšlené šprtce. Nevím... Já bych se spíš popsala jako melancholický optimista, který potřebuje mluvit. Hodně mluvit. A smát se. A bavit se. A sem tam být úplně sama zavřená v pokoji.
  Před tímto blogem na blogspot.com jsem vystřídala spoustu blogů na blog.cz, kde mi to, ale nevyhovovalo. Proto přesídlení sem.  Hlavním tématem budu já (= deníček), filmy, knihy ( = recenze), hudba a móda. Snad se vám tu bude aspoň trochu líbit a někdy se vrátíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat