neděle 22. září 2013

TAG: 15 věcí o mně...

Ahoj,
tento tag jsem našla na blogu gooverka.blog.cz a přišel mi celkem vtipný a dobrý na začátek, abyste mě trochu poznali. Tak jdeme na to.

15 divných věcí o mně

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina
Nejbližší rodina mi většinou říká Šarčo, což je opravdu strašný a nejdřív mě to hodně rozčilovalo. Postupem času jsem si na to zvykla. Sestřenky a strýcové mě oslovují Lotko nebo Loto.

2. Jaký máš zlozvyk?
Strašně moc. Když jsem nervózní bubnuji prsty o stůl, jsem-li ve stresu, začnu si v hlavě přehrávat nějakou písničku, poklepávat nohou nebo předměty do rytmu, nudím-li se, kreslím po ostatních atd. atd.

3. Máš nějakou fobii?
Žádnou vyloženě fobii nemám. Ale čeho se opravdu bojím, a sama to nerada používám, je výtah. Výšky, uzavřené prostory mi nevadí. Jenom ty výtahy.

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Hned ze začátku musím říct, že neumím zpívat. I přesto jsem jako malá chtěla být zpěvačkou. Zpívala jsem doma, při cestě do/ze školy. Dokud to nikdo neslyšel, mohla jsem snít. Naštěstí jsem někdy ve třetí třídě došla poznání. I přesto si sem tam ráda zazpívám a kde se lidi lépe ztrapní než při karaoke? A co ráda zpívám? Anarchy in the UK, 22, Nillili Mambo.

  
 

5. Co tě dokáže vytočit?
Lidi co mě uráží, nejsou schopni akceptovat můj názor, ignorují mě, hrají si na strašné drsňaky a přitom se bojí všeho a všech. Takhle bych mohla pokračovat do nekonečna.

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní?
To už jsem zmiňovala výše, bubnuji prsty o stůl.

7. Na které straně postele spíš?
Jak kdy, hodně to záleží na náladě. Jakmile se bojím, jsem nalepená na straně u zdi, když se cítím v pohodě nebo přemýšlím, spím uprostřed a koukám-li na film, ležím na straně do pokoje.

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/baru?
V restauraci je to především Coca-Cola a v baru se nechávám většinou zvát.

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Úplně prvního plyšáka si nepamatuji, ale zato si moc dobře pamatuji plyšáka, kterého mi dal táta. Byla to zelenofialová želva s kloboučkem a jmenovala se Sam. Stejně jako má živá želva, jenž se jmenovala po mé oblíbené špionce.

10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Co naneseš, dáš i dolů. Tedy odličovat, odličovat, odličovat.

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
Čelem ke kohoutku, ale já se moc nesprchuji. Mám totiž raději vanu a doma ani sprchu nemáme.

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Jo :). Umím vysunout lopatky a klíční kost.


13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Těch je. Sýrová pizza, medovník a donuty.

14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
Jsem poměrně sprostá, tak nevím, jestli to vůbec zveřejňovat. Tak jo: "Ty vole, kterej k*kot to sem dal.", "Ty p*čo.", "Jak se máš?", "Co je nového?".

15. V čem spíš?
V boxerkách a tričku.

Zdroje:
Anarchy in the UK: http://www.youtube.com/watch?v=qbmWs6Jf5dc

2 komentáře:

  1. Tak lidi, kteří si vehementně stojí na svém a nejsou schopní přijmout to, že jiní lidé mohou mít odlišný názor, taky nesnáším.
    Jinak na medovníku se shodneme, je prostě boží.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo medovník, potom se můžu utlouct :)

    OdpovědětVymazat