pondělí 23. září 2013

TAG: Moje nejoblíbenější kosmetika


Ahoj,

Tak dnešní článek bude zaměřený na mou oblíbenou kosmetiku. Od korektoru přes balzámy až k tekutým linkám. Ok, začínáme J.

 

1.       Miss sporty So Clear coverestick anti-bacterial

Můj oblíbený korektor, který používám už strašně dlouho. Doporučila mi ho kamarádka a později ani prodavačka v obchodě a je super. Nebo aspoň mně vyhovuje. Jednoduše se nanáší, pěkně voní, zakrývá menší nedokonalosti a společně s make-upem a pudrem dokáže, aby i větší akné zmizelo.

 

 

2.       Balea young Fruity Kiss

Ať je léto nebo zima mám strašně vysušený rty. Proto mám po ruce vždy nějaký balzám, a je to moje druhá největší úchylka. Mám jich doma hromadu a neustále přikupuju. Ale tenhle balzám je můj favorit. Krásně voní, dobře hydratuje a mám s ním spojený toto léto, které bylo naprosto famózní.

 
 

3.       Balea young Sweet Wonderland

Můj druhý nejoblíbenější balzám. Pokaždé když ho otevřu, připadám si jako Alenka v Říši čokolády. V hydrataci je stejně dobrý jako Balea young Fruity Kiss, ale narazdíl od něj je takový těžký.

 

 

4.       Avon colortrend- pink holiday

Já jsem opravdu hroznej úchylák na rtěnky. Miluju obzvlášť ty hodně růžový nebo naopak hodně rudý. Rtěnky v nude odstínech moc nemusím. Ale zpět ke colortrendu od Avonu. Ta barva je úžasná a áaaa… Prostě láska na první pohled.

 

 

5.       Rimmel London – 166, temptation

Božská vůně, božská barva… Co víc říct? Barví hodně, má dlouhou výdrž, celkem obstojně hydratuje.

 

6.       Rimmel London- 084, amethyst shimmer

Tohle je taková atypická rtěnka. Jinou ani podobnou barvu u mě nenajdete, neboť fialový odstíny v lásce nemám, ale tahle se mi zalíbila a oslovila mě. Tak hned letěla ke mně do kosmetické sbírky.

 

 

7.       S-he stylezone- 125

Tak tuhle barvu tu já můžu. Hydratuje, skvěle barví. Rtěnka by se zdála dokonalá, ale má jednu chybičku. Pokud si pod ni nedám balzám, velmi rychle zatéká/vpíjí se do rýh a to nevypadá zrovna pěkně.

 

 

8.       Miss sporty Studio Colour Mono Eye Shadow

Hledala jsem nějaké černé použitelné levné oční stíny. Miss sporty to skvěle splňuje.

 


9.       Miss sporty cat´s eyes liner

Začínala jsem na černých tužkách na oči, ale pak jsem viděla u kamarádky tekuté oční linky. Měla to v takovém pěkném zlatém obalu. Zamilovala jsem se. Jenže štěteček mi příliš nevyhovoval a zvolila jsem linky v podobě fixu. No a Cat´s eyes liner je dokonalý.

 

 

10.   Avon Mega effects mascara

Když se mi tahle řasenka dostala, chvíli jsem na to koukala. Zvláštní kartáček, jiný způsob nanášení. Po vyzkoušení jsem musela uznat, že se s ní lépe pracuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat